چشم انتظار ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

چشم انتظار ...

لحظه دیدار ...

 آیا می دانی در فراق تو می سازم و می سوزم، آیا می دانی بی تو عالم برایم پوچ و بی معنی است، آیا می دانی كه قصه هایم بی تو بی معنی است، آیا می دانی كه چراغ قلبم در فراق تو خاموش است، آیا می دانی كه رشته افكارم در فراق تو از هم گسسته است، آیا می دانی كه بی تو جسمی بی روحم ، دلم می گیرد، آیا می دانی چرا دلم می گیرد، چون فقط تو را می طلبم، وقتی تو نیستی دلم می گیرد، چون فقط با تو زنده ام، پس  باید این حق را داشته باشم كه دارای دلی پژمرده باشم چون نیازم نیست، روحم نیست، خواسته ام نیست،  بهترینم نیست، پس در هجران تو همچون شمعی می سوزم، باز هم دلم می گیرد تا لحظه ای كه تو در كنارم  باشی  و وجودت را حس كنم ...لحظه دیدار نزدیك است ، باز من دیوانه ام ، مستم ، باز می لرزد ، دلم ، دستم، باز گوئی در جهان دیگری هستم آری ، لحظه دیدار نزدیك است .

 

 



نظرات شما عزیزان:

دل نوشته
ساعت2:04---16 مهر 1391
دیدار
لحظه دیدار نزدیک است
باز من دیوانه ام، مستم
باز می لرزد، دلم، دستم
باز گویی در جهان دیگری هستم

های ! نخراشی به غفلت گونه ام را، تیغ
های ! نپریشی صفای زلفم را، دست
آبرویم را نریزی، دل
- ای نخورده مست -
لحظه دیدار نزدیک است


رز
ساعت19:06---14 مهر 1391
باغبانی پیرم که به غیر از گلها از همه دلگیرم
کوله ام غرق غم است ادم خوب کم است
عده ای بی خبرند ,عده ای کوروکرند,اندکی هم پکرند
و میان رفقا عده ای مثل شما تاج سرند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ] [ 14:35 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]